Kuvat sain kyllä siirrettyä kännykästä tänne läppärin sisuksiin, mutta sitten tämä pimahtikin. En tiedä, järkyttyikö kuvien vai ostoksien paljoudesta. Hädissäni soitin miehelle, että on saatava uusi masiina. Onneksi hänelä on nuo johtoasiat hallussa, koska vika olikin vain laturin piuhassa, jonka korjasi parissa minuutissa. Yritti vielä mokoma laskuttaa minulta uuden laturin hintaa :)
Pysykää kuulolla, matkaraportti tulee tuota pikaa, mutta nyt on pakko mennä pihalle raivaushommiin. Siellä oli niin järkyttävä voikukkapelto, kun sunnuntaina palasin kotiin. Mies ajeli ruohonleikkurilla, mutta reunustat on kitkettävä käsin ja osan myrkytän. Muutamalle murkkupesälle on myös annettava kyytiä. Tässä esimakuna saaliini reissusta:
Aurinkoista päivää!


No jäädäämpäs ootteleman :)) Ihanaisia tavaroita ainakin näkyy olevan :) UUtena lukijana täällä :))
VastaaPoistaTervetuloa Bikke, toivottavasti viihdyt :)
Poista