Kyllä se kesä nyt taitaa olla ohi, kun kumppareissa on lampsittu pari päivää töihin. Viime viikonloppu oli täydellinen lopetus kesälle ja siitä tulikin nautittua täysin siemauksin ystävien kanssa Tallinnassa.
 |
| Happy hour |
 |
| Picnic laivan kannella |
 |
| Auringonlaskua ihastellessa |
Täydellistä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiva jos jätät kommentin. Luen kaikki mielelläni, mutta vastaus saattaa viipyä :)