Saaristossa kun oltiin, niin tarvittiin lossia ja kuten kuvasta näkyy, sää oli suosiollinen ja Suomen lippu sai liehua sinistä taivasta vasten. Tässä ollaan juuri ajamassa Nauvoon vievälle lautalle. Ei olisi voinut olla upeampi ilma eikä maisematkaan huonot olleet :)
![]() |
| Amalias hem ja ihanat aarteet |
![]() |
| Lisää herkkuja |
![]() |
| Ja vielä vähän ihanuuksia |
![]() |
| Iloinen putiikinpitäjä Terhi pakkaa mun ostoksia |
Myöhäisen lounaan nautimme ravintola Rumar Strandissa, vaikka ikävä kyllä kaikki kalat oli ehditty pistellä parempiin suihin.
Masut täynnä matka jatkui kohti Turkua ja serkkuni uutta opiskelija-boxia. ´Tarvitsimme hieman ajo-ohjeita, koska navigaattori ei tunnistanut osoitetta (joka osoittautuikin vääräksi), mutta "onneksemme" apuaan tuli auliisti tarjoamaan herrasmies, joka oli itsekin ottanut hieman neuvoa-antavaa. Hän myös kosi minua eikä ollut moksiskaan vaikka kerroin olevani jo naimisissa. Olisi kuulemma pitänyt ottaa ero! Silmänikin tuo kehui kauniiksi, vaikka tuskin näki niitä aurinkolasieni takaa :) Varsinainen pastori, joksi hän itsensä esitteli.
Visiitti Turussa oli hyvin lyhyt, koska piti vielä käydä tätini luona Mustiossa. Eikä me sielläkään kauan viivytty, kunhan syötiin iltapalaksi herkullista kasvispiirasta.
Että sellainen reissu tällä kertaa.
Friends forever -malliston pellavakoru sopii täydellisesti Ruotsista ostamani European Culture -pellavatunikan kanssa. Luonnossa näyttää vielä paremmalta :)
Aurinkoista viikkoa!







No, on teillä ollut ihana "pikku" reissu :)
VastaaPoistaJoku päivä täytyy kyllä lähteä ajelulle ja käydä Terhin luona. Minä vielä odottelen tuota kaulakoruani, mutta tuo tunika minullakin on ;)
Sopii kyllä upeasti yhteen nuo!
Mukavaa viikon jatkoa!
Hei Kesäkukka, kannattaa ilman muuta ajella Korppooseen. Saaristossa on kaunista näin kesällä, meillä vaan oli liian tiukka aikataulu nauttia siitä täysin siemauksin. Terhillä oli "pajassaan" tekeillä samanmoinen koru, olisikohan ollut sinulle? Kivaa viikkoa, T.
VastaaPoistaHeippa! Oli oikein hauska tavata ja hienoa että jaksoitte ajella Korppooseen saakka noin päiväseltään! Loppureissukin kuulosti mukavalta ;) Oikein leppoisaa kesän jatkoa ja mukavia markkinoita!
VastaaPoista